TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

k . a . w . a . n


'True friend brings out the best to each other'


together....forever....


you and i, we are a best friend!


Friendship = Understand each other, be open n frank, sharing, compromising,
and all the good things such as bla..bla..bla..bla...ye ke?
....bla...bla..bla...OOoooo...kisahnya!....


'Kalau kita tak melalui kesedihan dan kepayahan dalam kehidupan,
kita tak mungkin menghargai apa yang kita ada.'

8 comments:

~jelly D said...

this is something like post secret. at least u have sumthin different here.

Day Dreamer said...

hi jelly d,

nutin is 'different' until we say it is 'different'.

i used this corner to share all my favourite items, my favourite 'jajan'.

:)

Anonymous said...

emm....bukan senang nk cr kwn yg betOl2 "kawan"...selalunya lawan yg kita dpt..plg "best" musuh dlm selimut...huhuhuhu

Day Dreamer said...

hi ano,

pernah tak baca ayat ni kat mana mana buku?

"Agaknya inilah yang dikatakan orang, kemaafan adalah dendam yang terindah. Aku harus belajar memaafkan orang lain dan memaafkan diriku sendiri atas apa yang telah terjadi…yang ditakdirkan oleh ILAHI"

mcm mana kawan kita tu sekali pon, MAAF la apa je yg dia buat. jgn berdendam. nanti lama lama dia akan paham nilai sorang 'KAWAN".

:)

ladybird said...

yg bernama k.a.w.a.n tu yg berlari selaju2nya ke arah kita sedangkan yg sedia ada sedang berlari selaju2nya meninggalkan kita...

Day Dreamer said...

hi ladybird,

ada masanya, hari itu akan panas sampai ke petang dan ada masanya hari itu mendung dan suram.

berkawan atau apa saja namanya; sesuatu perhubungan, sudah menjdai resam ada yang datang dan ada yang pergi.

Kalau tak, tak wujud lah...

.... yang patah kan tumbuh, yang hilangkan berganti...

:)

kawan sepatutnya; yang menerima kekurangan dan menghormati kelebihan kawannya.

senang untuk bercakap, tapi susah untuk melakukannya.

:)

ladybird said...

.... yang patah kan tumbuh, yang hilangkan berganti...

harap2 sye x hilang k.a.w.a.n yg notty+kedekut senyum sorang nih....
kalu hilang...susah nak cari ganti..nak tunggu tumbuh...lagilah susah..hehehe....

Day Dreamer said...

hi ladybird,

alaa...

kalau susah nak cari ganti or dapatkan sesuatu, baru la kita tahu nak menghargai kan?

:)

looks like u know me better :)