TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

i'm walking alone...






buat pertama kalinya, for the rest of aku punya life aku rasa hari ni adalah hari palinnnnnnnnnnnng sunyi sangat. ntah napa ntah. ntah apa yang dok main-main dalam kepala hotak aku ntah.

tapi...

sunyi sangat, rasa macam takde sapa sapa.

aku pon tatau bila 2-3 hari kat kepala aku dok terlintas motto tim liverpool je, tapi apa yang aku rasa hari teramat diff.

'you'll never walk alone'

but, aku?

i should learn how to walk alone.

tetambah bila rasa kosong macam ni, buat everything pon macam tak excited. hampeh tol!


aku pon dah tak sure, apa yang dok kodek kodek hati, akal pikiran aku nih. semuanya bercampur-gaul, cantik dan enak sampai aku pon tatau apa rasanya.


KOSONG!


SUNYI!



i need creamer for my coffee .....

4 comments:

Anonymous said...

U'll never walk alone.
Sumone always by ur side...
always there when u need!!!

Day Dreamer said...

hi ano,

tq for your support (i hope..)

Anonymous said...

kalau sunyi..ingat pada allah..insyallah mmg x akan sunyi

cLina BeLedZa said...

sunyi itu sebahagian dari rencah hidup.biarlah ia berada sekeliling kite sekali sekala.