TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak


"ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna"


Firman Allah S.W.T:

“ Wahai orang-orang yang beriman, telah diwajibkan ke atas kamu berpuasa sebagaimana telah diwajibkan ke atas umat-umat yang sebelum kamu, semoga kamu menjadi orang-orang yang bertaqwa. “ - (Surah Al-Baqarah: 183)


Salam Ramadhan untuk korang, semoga kita sentiasa di dalam petunjuk dan rahmatNya. Hari ini 1 ramadhan bersamaan dengan 11 ogos 2010m hari pertama kita menjalani ibadah yang menjadi salah satu daripada Rukun Islam yang lima itu.


Mungkin suatu waktu dulu korang penah melalui ramadhan ni dengan curi curi minum air kat dapur atau kat bilik mandi. Pastinya semua itu adalah satu kenangan yang mungkin akan buat korang tersenyum sendiri. Aku rasa kita semua melalui pengalaman berpuasa zaman kanak-kanak yang pabila diingat-ingatkan kembali akan membuatkan kita senyum sendirian malah mungkin kita nampak semua tu dalam pengalaman anak-anak kita (yang dah ada anak la) melalui indahnya ramadhan.


Di kesempatan ini, kesempatan yang agak lama aku nanti setelah lama tak menulis apa apa pada blog kesayangan aku nih, aku ingin ucapkan kat korang semua yang menjengah ke sini 'SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK'. Semoga ramadhan kali ini memberikan lebih makna kepada diri kita.



No comments: