TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

erti ciuman....





Orang cakap, satu ciuman sudah cukup ntuk menyampaikan maksud sebenar yang tersirat di hati seseorang lelaki terhadap pasangannya. kadang kadang lelaki susah sangat nak susun perkataan dan luahkan kat kapel dia, jadi teknik ciuman adalah one of the best way untuk suarakan isi hati yang terpendam.

Err...ni semua aku amik n re-edit dari faveret magazine aku keluaran 2003.

So, now dikongsikan ciuman dan maksudnya:

1 - Cium tangan: "saya mengagumi anda."

2 - Cium pipi: "Kita hanya kawan."

3 - Cium leher. "Aku dambakan diri mu."

4 - Cium bibir: " I love you."

5 - Cium telinga: "Kau bakal mangsa aku seterusnya."

6 - Cium bahagian bahagian lain: "Aku tiada perasaan."

7 - Renungan tepat ke mata: "Ciumlah aku."


Dinyatakan lagi di situ, Jika anda tak pernah menerima ciuman tersebut, walaupun di tangan, so paham paham aje lah.

So, itu je lah yang nak share kali ni.


"When I saw you, I was afraid to meet you... When I met you, I was afraid to kiss you... When I kissed you, I was afraid to love you... Now that I love you, I'm afraid to lose you."


2 comments: