TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

adakah aku memiliki?


Juz post kan hasil perahan otak salah sorang contributor kat galeri .
mcm dah trend plak, contributor sumer buat post sedih je.
huhuhuhuh




:onfire::onfire::onfire::onfire::onfire:

Banyak cerita..
Tp tiada apa yg bleh d ceritakan...
Biar semua cerita berkubur dlm hati...

Banyak rasa...
Semuanya berkumpul menjadi 1 perasaan...
Perasaan yg sukar d lafazkan dgn perkataan...

Aku menyinta..aku menyayangi...
Tp adakah aku d cinta dan d sayangi?...
Tuluskah semua perasaan buatku?...
Atau hanya sekadar mengisi kekosongan...

Setiap ungkapan tidak d mengerti...
Sekerap luahan yang d salah erti...
Aku sudah d miliki..
Namun adakah aku memiliki?...




-drastic deco-
16 Jan 10
2:22 am

:onfire::onfire::onfire::onfire::onfire:



No comments: