TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

say you....


TO ACCOMPLISH
GREAT THINGS
WE MUST NOT ONLY ACT,BUT ALSO
D R E A M
NOT ONLY PLAN, BUT ALSO
B E L I E V E

aku suka grup ayat tu, sound nice dan memang nice pon. semua org ada impian, ada benda besar nak dicapai dan digapai. secara tak langsung bila benda besar tu berjaya digapai kita akan membanggakan dan membuat orang orang yang menyayangi kita dan orang orang yang kita sayangi merasa gembira dengan pencapaian kita.

dan, benar untuk mencapai sesuatu tu kita kena ada impian, mimpi, angan-angan sebab dari situlah kita mengorak langkah. dari angan-angan tu akan membangkitkan semangat kita untuk mencapai apa yang kita angankan atau impikan.

di situlah langkah pertama kita jika kita melakukan dengan positif.

dan, yang paling penting, percaya bahawa kita boleh mencapai dan menggapai impian kita tu, percaya kepada diri kita bahawa kita mampu, kita yakin kita boleh buat, kita percaya orang orang kat sekeliling kita sebenarnya sedang memerhatikan kita walaupun secara curi curi yang menunjukkan bahawa sebenarnya mereka meletakkan kepercayaan kepada kita dan yakin kita mampu melakukannya.

as for myself, rite now aku takde apa apa impian yang jelas untuk diri aku even aku percaya bahawa aku mampu menggapai sesuatu jika mengambil tindakan permulaan dan meneruskan langkahan itu. tetapi aku telah memutuskan dan mengambil satu langkah yang aku dengan jelas merasakan dan percaya itu adalah langkahan yang terbaik untuk diri aku dan orang yang aku teramat amat aku sayangi. dan, of coz aku bertanggungjawab atas setiap pilihan yang aku lakukan dan setiap buah fikiran dan tindakan yang aku lakukan.

rite now, i'm happy just the way i am!

betul ke happy?

if itulah future aku, of coz my future belongs to me, who believe in the beauty, keindahan, of the dreams...










1 comment:

Anonymous said...

hoho...im happy rite now! lalala~