TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

sepak kang!

Myspace Graphics


Bila tengok kejadian Bukit Antara Bangsa tu, teringat balik kejadian Highland Tower yang runtuh dulu tu, yang jarak dia cuma 1.5 Km tu. Bulan 12 juga jadi, Bulan Sagittarius, so saje saje nak share la karakter ttg sagit guy yang aku terbaca ni kat http://www.tentangcinta.com/tips-cinta/lelaki-cinta/rahsia-lelaki-melalui-zodiak/


Camni Sagittarius....

Dia seorang yang suka bergaul , suka hidup yang baik dan berpoya .Dia adalah insan yang paling romantik ,Dia menarik , mudah suka bergaul dengan seorang yang suka kepada hiburan dan berjalan ke tempat tempat yang menawan .Dia mungkin berkerja dalam bidang undang -undang , agama atau politik . Tubuh badannya agak tinggi , tubuh agak langsing dan menarik semasa muda tetapi semakin berisi semakin tua .Mukanya panjang ,dahinya agak tinggi tapi sempit, hidungnya agak mancung dan ketika suka hidung itu menjadi kembang .Giginya besar .Dari segi berpakaian , dia suka memakai pakaian yang kasual dan longgar .Dia lelaki yang agak boros , dan jika tidak berhati-hati , mungkin terlibat dalam perjudian .Lelaki ini suka jika dapat berteman dengan wanita dan mudah pula jatuh hati .Tapi dia tidak suka terikat dalam masa yang panjang .Ramai lelaki berbintang sagitarius yang kahwin lebih dari satu atau lelaki yang menyimpan wanita lain .

Sepak Kang!

Actually, tak semua karakter yang dinyatakan tu betul, tapi saje suka suka nak amik tau. Tu belum kira ada sorang sahabat tu, lagi la amik tau semua siap ngan karakter org yg minat kaler ni n kaler tu.

Nanti kita tgk horoskop bulan januari plak.

ciao!

No comments: