TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

'Grafenburg Spot'


Actually, INFO ni aku dah tulis kat satu ruang yang lain, but i decided to re-write it here. :) Just as a knowledge untuk sapa sapa yang menyinggah kat galeri nih. Menda ni semua pon is part of life juga, kena pandang dari sudut yang positif. As yang aku tulis kat post yang lepas - treat everyone the way that you want to be treated as in return. Pikir-pikir la yek!


INTRO

Titik Grafenburg atau Grafenburg Spot atau G-Spot ni sebenarnya adalah satu point kat badan kita yang mana kalau disentuh akan menjadi pemacu ke arah keghairahan dan seterusnya jika di attack kat semua point tu akan memberikan orgasme dalam asmaradana.


MASTERPIECE of NATURE

If kita tau tentang titik ni (point), especially pompuan la, tau kat mana lokasi dan posisi titik ni, ianya secara tak langsung akan mempengaruhi hubungan intim anda dan menjadikan hubungan tu lebih menarik. Menarik dari segi apa n macam mana, tak perlulah nak di terangkan. Lu Pikir La Sendiri ! :)

Before that, kalau kita baca magazine, orang tends to talk tentang G-Spot pompuan je, kan? So, la ni aku nak share dengan org yang menyinggah kat sini tentang apa yang aku pernah baca tentang G-spot lelaki. Jom kita selongkar (macam menyelongkar diri sendiri plak) hehehehe..... buzzzz....layannnn!!

Ini adalah satu informasi untuk org pompuan lebih peka dalam menerokai (jadi peneroka la pasni) bahagian-bahagian sensitif nikmat pada tubuh 'lelaki millik sah' anda. For you guys, ready la untuk merasai sensual yang hangat dan panas serta membahagiakan.

Tapi make sure la 'tanah' yang korang nak teroka gunakan informasi ni lepas ni, korang dah dapat 'geran' dia. Kalau tak up to you la, sendiri mau ingat! :)


THE EXPLORATION
of
THE HOT SPOTS!


1 - Frenulum - Titik ni terletak kat bawah 'special tool (ST)' lelaki. Kalau kena sentuh dan kena pula cara menyentuhnya dia akan hasilkan satu perasaan yang sangat sensasi yang memang luar biasa lah kat pasangan korang. Kat mana pon dan bila bila masa pon, kalau korang 'test' dan sentuh, tak tentu arah la pasangan korang tu, mesti terangsang punya la.

2 - Perineum - Lokasi 'makhluk asing' ni antara testikal dgn ST. Titik ni dikira titik wajib la yang kena attack dulu sebelum start belayar. Dia akan hasilkan super-bumper extra sensasi tahap tinggi keghairahannya. Juz bagi sentuhan yang lembut n manja kat titik tu , then tgk apa respon dia.

3 - Prostat - The best way untuk memberikan rangsangan kat spot ni ialah dengan sentuhan lembut anggota badan yang lain selain dari jari jemari n tangan. Paham sendiri la, semua dah besar, kan? Spot ni pon hasilkan sensasi yang luar biasa jugak, dan pastinya menjadi satu perisa kalau kapel tu fokus kat prostat milik si dia tu. Kat pompuan plak, baiki kemahiran anda untuk menjadi 'peneroka tanah persekutuan' milik anda tu especially ketika menghangatkan spot lelaki anda.

4 - Telinga - Spot ni aku rasa la, bukan kata lelaki je, pompuan pon mudah terangsang jugak. Spot ni agak mudah untuk dieksplorasikan sebab kedudukannya yang terbuka. Hanya bagi sentuhan, kucupan dan hembusan kat cuping dia aje dah cukup untuk membangunkan ghairah dia. Tambah plak dengan gigitan manja yang dilakukan dengan perlahan-lahan, hmmm... sure tak senang hati la dia tu, silap silap hilang sabar n terus NGAP! je. hehehehe..

5 - Leher - Spot ni pon sama juga dengan Telinga. Ianya macam suis untuk hangatkan si dia. Selain dari kissing n sentuhan dengan jari jemari, kalau gunakan lidah untuk eksplorasi kawasan ni juga akan memberikan sumtin yang sensasi dan sukar di bayangkan, tak kira la pada lelaki atau pompuan.

6 - Betis - 'Tanah Persekutan' yang jarang diteroka oleh cik kak - cik kak nih. Mebbe takut bulu betis masuk hidung kot, so nanti bersin. Potong semua apa yg dirasa. heheeh...

Anyway, try lakukan sentuhan manja dengan hujung jari kaki anda ke betis si dia, pasti ada 'renjatan elektrik' punya la n kalau dah kat 'padang bola' tu leh je guna jari jemari tangan anda. What do you think?

7 - Puting - Bahagian yang hebat for both lelaki n pompuan. Juz dengan sentuhan jari jemari je dah cukup untuk buat si dia tak tentu arah. Kena plak kalau sentuhan dan usapan jemari tu ditambah dengan sentuhan dari bibir dan hujung lidah anda..... tatau la, pasti akan menghasilkan sensasi yang sangat hebat dan luarbiasa kot.


CLOSE THE DOOR

Apa yang aku tuliskan kat atas tu hanya lah sebagai informasi or knowledge tambahan. Pandang la dalam bentuk material yang positif. Aku pon tak sure semua tu efektif ke tak. Juz terbaca n pikir kjap then cuba la elaborate kan dan tuliskan guna sedap ayat aku sendiri.

Banyak sangat elemen-elemen dalam life ni, kan? Tapi slowly la kita share. Aku silap, korang tegur. So macam tu lah give n take dalam kehidupan. Jangan la plak ada simpan dalam hati. :)


THE FOOT NOTE

'Agaknya inilah apa yang dikatakan orang, kemaafan adalah dendam yang terindah. Kita harus belajar memaafkan orang lain dan memaafkan diri kita sendiri atas apa yang berlaku.... yang ditakdirkan oleh tuhan...'

3 comments:

Anonymous said...

hmm..new knowledge..nnt leh la try test.hihi..

Day Dreamer said...

hi pu3 miss3,

neu knowledge ke? hmmm..pasni kena la banyak baca magazine yg ada bahan sket. jgn nak baca majalah hiburan je. :)

anyway, enjoy y'self. make sure awak ada 'geran' yang sah untuk meneroka atau pandai pandai la. heheheeh

Anonymous said...

xdela smpai sume tu new knowledge to me..ada yg dh tau.sy pun sometimes lbh gemar bc majalah yg ada pengetahuan cmni dr bc mjlh hiburan..huhu..
nway...i wil enjoy myself.'geran'??for sure i'll try to get it 1st b4 i explore da hottest one..hehe