TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

Eid Mubarak for Korang!

Di kesempatan di bulan yang mulia ini,
aku nak ucapkan
Selamat Hari Raya Eidul Fitri,
kat kawan-kawan, kat pelawat yang secara sengaja
atau tidak yang telah melawat Galeri Blues aku ni.
Kehadiran kalian memeriahkan Galeri Blues aku.


Aku juga nak ucapkan Selamat Hari Raya Eidul Fitri untuk
sahabat Front-Desk aku kat Galeri Blues ni
iaitu - Jay

Maaf Zahir dan Batin


Tidak lupa juga, kepada sesapa yang mengenali aku
- Day Dreamer -


Kepada sahabat-sahabat yang gigih menyelenggarakan helikopter korang
yang cantik & canggih tu.
Selamat Bertugas! Keep a good work!!


Kepada teman-teman yang aku sengaja tak nak mentionkan nama kat sini,
aku mohon maaf dari korang semua.
May be tanpa sedar, aku telah sakitkan hati korang atau,
aku telah buat korang terasa, atau aku yang terkasar
bahasa dan terganas tinglah laku.

Ampunkan aku ya korang!


Jadi, untuk memeriahkan sambutan Eidul Fitri ini,
aku dengan lapang poket menyertakan duit raya untuk korang semua.
Walau aku tahu korang dah besor panjang, dah banyak duit,
tapi aku nak bagi juga.

At least lepas jugak duit tol korang kalau korang ballik kampung.
Errr... kat sesapa yang memandu tu, pandu la elok elok.
Don't drive & sleep!

Kalau ngantuk sangat, berenti je kat R&R pastu set alarm henpon
dan tido, macam yang aku salu buat kalau aku ngantuk.

Errr.... aku tambahkan la lagi duit raya untuk korang.
Walaupun harga petrol dah kurang sikit tapi tetap terasa bebannya
tetambah waktu musim perayaan ni.


Sekali lagi,
Selamat Menyambut Eidul Fitri.
Maafkan aku Zahir & Batin.


No comments: