TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG

14

'BLuEs UNTuk aKu'

created by : Aie


"Kamu kat Kolumpo nuu... jangan buat tak tentu hala sangat, Hak. Sembahyang jangan tinggal."


"Satu lagi pesan ibu... jangan lokek nak bersedekah, macam tu jugaklah dengan amal jariah."

Hmmm
....

"Kalau orang dah beri kamu kerja tu, buat sungguh-sungguh. Pegang amanah yang orang dah beri. Jangan hilangkan kepercayaan orang pada kita. Sekali kita buat silap, orang akan ingat sampai mati."

"Ada satu lagi Hak...."

Ishhhh.... emak aku nih memang cukup terer la dalam bab buat ayat-ayat tergantung ni.

"Bila kamu nak bawak balik bakal menantu ibu?"

Cehhhh.... ke situ pulak pusingnya emak aku ni! Macam mana pun... emak memang best!

2 comments:

nuttakeyd said...

wow!
blues untuk aku..
best2!

Day Dreamer said...

tq nuttakeyd,

juz wanna share my favourite with all of u.

tq again!